Artikkelit
Shopify-artikkelit
Foundations - Shopify Editions Winter ‘24
Shopify Editions on Shopifyn puolivuosittainen julkistustapahtuma, jossa Shopify kertoo seuraavan kuuden kuukauden aikana julkaistavat uudistukset ja uudet ominaisuudet.
Gmailin ja Yahoon uudet vaatimukset tulevat voimaan helmikuussa - olethan varautunut
Googlen Gmail ja Yahoo tuovat uusia vaatimuksia lähettäjille, jotka lähettävät yli 5000 sähköpostiviestiä päivässä domainillaan 1.2.2024 alkaen. Viestimäärään lasketaan uutiskirjeiden ja automaatio...
Shopify-teeman päivitys ja Online Store 2.0
Teeman päivittäminen tarkoittaa käytännössä uusimman version ottamista käyttöön kyseisestä teemasta. Nopealla ajatuksella teeman päivittäminen voi kuulostaa helpolta ja nopealta prosessilta, mutta ...
Shopify Payments Suomessa - kannattaako verkkokauppasi ottaa se käyttöön?
Shopifyn oma maksupalvelu Shopify Payments on Shopifyn oma maksupalvelu, joka on tullut hiljattain myös Suomessa Shopify-kauppojen saataville. Riippumatta verkkokaupan kohdemarkkinasta, suosittelem...
Kuluttajansuojalain 2023 alussa voimaan astuvat uudistukset vaikuttavat merkittävästi verkkokauppojen hinnoitteluun. Lue blogistamme miten laki vaikuttaa verkkokaupan hinnoitteluun ja kuinka voit a...
Solwe avasi uuden toimiston Helsinkiin!
Olemme avanneet hiljattain uuden toimipisteen Helsingin keskustaan Kampin ja Ruoholahden rajamaille. Helsingin toimipiste mahdollistaa paikallisen palvelun tarjoamisen PK-seudulla sekä hybridityöma...
Shopify-opas
Suosituimmat maksutavat Shopify -verkkokauppaan
Shopifyhin saa kytkettyä kaikki tarvittavat maksutavat sekä kotimaan myyntiä, että kansainvälistä myyntiä varten. Lista kaikista Suomeen saatavilla olevista maksutavoista löytyy Shopifyn omilta siv...
Vaihe 1: Shopify-verkkokaupan perustaminen
Shopify-verkkokauppiaaksi Ennen verkkokauppiaaksi alkamista sinun täytyy selvittää muun muassa nämä seikat: Mitä myyt verkkokaupassasi? Millainen asiakaskunta tuotteillasi on? Kenelle myyt tuottei...
Vaihe 2: Shopify-planin valinta
Shopifystä on saatavilla kolme eri palvelupaketti vaihtoehtoa. Tässä osiossa käydään läpi mitä eri paketit sisältävät, mitä Shopifyn transaktiomaksut tarkoittavat sekä mikä palvelupaketti on sopiva...
Vaihe 3: Teeman valitseminen Shopify-verkkokauppaan
Teeman valitseminen Teeman valitseminen verkkokauppa-projekteissa on yksi tärkeimmistä vaiheista, sillä se määrittää miltä tuleva verkkokauppasi tulee näyttämään ja tuntumaan. Teema ostetaan kerta...
Vaihe 4: Tuotteiden lisääminen Shopify-verkkokauppaan
Tuotteita voi lisätä Shopify-verkkokauppaan kahdella eri tavalla: manuaalisesti yksi kerrallaan tai bulkkina monta tuotetta kerrallaan. Useampaa tuotetta lisättäessä tuotteiden tiedot pitää olla l...
Vaihe 5: Tuotekategorioiden lisääminen Shopify-verkkokauppaan
Tuotekategorioihin voi lisätä tuotteita joko automaattisesti tai manuaalisesti. Manuaalisiin tuotekategorioihin tuotteet lisätään yksitellen ja voit näin päättää tarkalleen, mitä kategorian sisält...